مخصوص دخترها


 

مخصوص دخترها

 

نکاتی برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه با آقایان

مخصوص دخترها-حتما بخوانید

نکاتی برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه با آقایان

به هر حال هر یك از ما در زندگی به نوعی گرفتار این قرار های ملاقات هستیم.یا برای انتخاب همسر یا برای پیدا کردن دوستی مناسب. سوال اینجاست كه چگونه می توانیم پیروز میدان باشیم؟ آیا باید خوبی هایمان را در حد مبالغه بالا ببریم و یا صرفا حقیقت را باز گو كنیم؟

 چه چیزهایی برنده و بازنده را مشخص می كنند؟ در این قسمت "قانون هایی" را برای پیروزی در دنیای قرار و ملاقات به شما آموزش می دهیم. هر كدام از آنها را كه تصور می كنید برای شما كارساز واقع خواهند شد را انتخاب كنید:

1-در آنها شك ایجاد كنید و هیچ گاه به طور قطعی نظر مثبت خود را به زبان نیاورید. مردها عاشق بازی های تعقیب و گریز هستند پس این امتیاز را به آنها بدهید.

۲-هر طوری شده ببینید كه آیا او با خانم های دیگر به عنوان یك دوست ساده ارتباط برقرار می كند یا خیر. با این كار شما متوجه می شوید كه به زنها به عنوان شیئی برای برقراری رابطه جنسی نگاه می كنند یا نه.

3-اگر به هر شكلی شما را به یاد پدرتان می انداختند، بهتر است هر طور شده از دستشان فرار كنید.

4-اگر معیارهایتان را پایین بیاورید می توانید همین فردا ازدواج كنید. اما ما به شما پیشنهاد می كنیم كه این كار را انجام ندهید به جای اینكه وقت خودتان را بر روی ارتباطی كه دوامی ندارد صرف كنید، بهتر است برای پیدا كردن مرد ایده آل خود منتظر بمانید.

5-اگر با مردی برخوردید كه می خواست از شما مراقبت كند، خیلی زود از او فرار كنید! چون آخر كار شما مجبور می شوید كه از او مراقبت كنید.

6-انتقاد پذیر نباشید به ویژه در مورد مسائل مربوط به غذا. یك خانم حق دارد هر زمان هر غذایی كه دوست داشت بخورد.

7-ظاهر بین نباشید. من خانم هایی را می شناسم كه به این دلیل كه ظاهر آقا خوب نیست ( سرش خیلی بزرگ است) بوی خوبی نمی دهند (به تازگی حمام نكرده) و یا حتی درست نفس نمی كشند ( صدای تنفسشان بلند است) آنها را رد می كنند و اصلا اجازه آشنایی بیشتر را به آنها نمی دهند.

8-از خودتان بازی در نیاورید. ( دروغ گفتن و كلك زدن) در روز ملاقات به اندازه كافی مشكل وجود دارد و دیگر جایی برای انجام چنین كارهایی باقی نمی ماند.

9- لازم نیست در همان اولین ملاقات سفره دلتان را باز كنید و در مورد تمام مسائل صحبت كنید. به هر حال در قرارهای ملاقات بعدی نیز باید چیزی برای گفتن داشته باشید.

10- به جای اینكه قیافه او را تحلیل و بررسی كنید، ببینید كه آیا او مرد خوبی است و با شما رفتار خوبی دارد یا خیر.

 

آقایون یادتون باشه خانمها چکار می کنند

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    پری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/12/28/1 و 12:28 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    پری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/12/28/1 و 12:28 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: